Aangekomen!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Joyce Thijssen - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Joyce Thijssen - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Door: joycethijssen

Blijf op de hoogte en volg Joyce

06 September 2011 | Ierland, Dublin

Hee!

Ik ben helemaal goed aangekomen in Dublin :) De reis ging prima, was natuurlijk ook niet zo lang ;) Ze zijn alleen 1 koffer kwijt, dus hopelijk komt die snel hierheen. Wel jammer van die spullen die ik nu mis, maar ben er ook wel een beetje blij ben want we moesten vanaf de bus nog best een stuk lopen naar de uni en de spullen die ik nu bij had waren al zwaar genoeg haha!
Nicki, ook een meisje uit Rotterdam, had ik op het vliegveld in Dublin al ontmoet dus gelukkig konden we samen de weg zoeken. Vrij snel al zaten we in de goede bus, toen dus een stuk lopen en toen inchecken voor de kamer op campus. Vanaf de check in was het blijkbaar weer een stuk lopen naar waar wij wonen, maar gelukkig kwamen we een aardige Ier tegen die ons wel even met zijn auto bracht. Very nice :)
Mijn kamer is 3 hoog, dus het duurde even voor ik boven was met mijn koffer. Ik woon nu samen met een ander Nederlands meisje waar ik al heel goed mee overweg kan gelukkig, de andere huisgenoot komt morgen denk ik.
Vanavond heb ik samen gegeten met Nicki, mijn huisgenoot en nog een meisje dat we op straat zijn tegengekomen. Het was een beetje improvisatie eten zonder borden etc maar het is ongeveer gelukt - brandalarm is wel afgegaan! Morgen gaan we even langs de Ikea om alles te halen en gaan we naar de Irish pub met wat Ierse meisjes die we hebben leren kennen. Ze komen van het platteland, praten heel snel en zijn vrij moeilijk te verstaan maar wel heel aardig.
Tot nu toe bevalt het heel goed, al genoeg meegemaakt vandaag dus ga zo maar slapen, eerst alleen nog even mijn koffer opruimen en alles in de kast hangen ;) Tot snel!

X

  • 05 September 2011 - 23:23

    Cor:

    Oooh kalet wat fijn dat je goed bent aangekomen! Wel stom van die koffer, betaal je ervoor om hem mee te nemen, falen ze om hem ook daadwerkelijk mee te nemen.. Maar ach, je overleeft het vast wel :)
    Vind het wel echt stom dat ik niet even bij je kan komen buurten. Maar we gaan het zeker goedmaken als we weer terug zijn in Roffa!
    Heeeeel veel plezier, doe de groeten aan chris ;)

  • 09 September 2011 - 12:58

    Thuisfront:

    Hee muppie, lekker dat je er bent en het goed naar je zin hebt. Wat een gedoe met je koffer he, hoop dat je hem snel weer hebt. Zijn benieuwd naar je andere huisgenoot. Sla het lukt skypen in het weekend. We mailen nog.

    Toedeloe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Dublin!

Recente Reisverslagen:

22 December 2011

Goodbye Dublin..

06 December 2011

Life's gooood!

12 November 2011

Laatste weekendje weg en nog meer bezoekers!

30 Oktober 2011

De eerste paar bezoekers in Dublin!

25 September 2011

Iets anders dan alleen maar feesten ;)
Joyce

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 32527

Voorgaande reizen:

15 September 2013 - 21 Juni 2014

Stage in Colombia

05 September 2011 - 23 December 2011

Dublin!

Landen bezocht: